Mobiltelefon flotta menedzselés - ClicXoft programok

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Mobiltelefon flotta menedzselés

Szoftver ismertetők
MOBILTELEFON FLOTTA MENEDZSELŐ PROGRAMRENDSZER
ClicXoft.FleetManager

A program másodlagos szolgáltatók (mobil telefon flotta üzemeltetők) tevékenységének menedzselésére szolgál. Négy modulból áll: CRM az előfizetói adatok nyilvántartására, tömeges és egyedi számlakészítő, elsődleges szolgáltató adataiból továbbszámlázási számlatételeket konvertáló és  online ügyfélszolgálat feledatokat biztosító (webes alkalmazás) modul.

SZÁMLATÉTEL KONVERTÁLÓ MODUL
A rendszer legfontosabb modulja. Feladata az elsődleges szolgáltató (Telenor, Telekom, Vodafone, Digi) által egy vagy több, text vagy xml formátumú fájlban átadott, a flotta cég ügyfeleihez tartozó hivószámok által igénybevett szolgáltatások tételeinek a flotta cég üzletpolitikájának megfelelő számlatételekké konvertálása, mely alapján elvégezhető ügyfelenként a számlakészítő programban a tömeges számlagenerálás.
A flotta cég üzletpolitikájának megfelelő számlatételekké konvertálás azt jelenti, hogy flotta cég számára hívószámokra lebontott tételes adatokat átadó elsődleges szolgáltató sok tétel esetén teljesen más tarifákat, árakat elnevezéseket stb. használ mint ahogy azt tovább kell számlázni a flotta cég ügyfelei felé. A konvertáláshoz széleskörű paraméterezési lehetőséggel a felhasználó tudja összeállítani azokat a logikai feltételekt (algoritmusoikat), melyek alapján kell feldolgozni a bejövő adatokat. Ilyen paraméterezései lehetőség pl.: általánosan, vagy tarifára vonatkozóan tétel(ek) kihagyása, átnevezése, átárazása, összevonása bármely bejövő adat (pl. megnevezés, egységár, hívott szám, hívás dátuma stb.) alapján.
Ellenőrzési lehetőségek:
  • aktív hívószámok listája, melyekre nem történt számlázás a szolgáltató részéről,
  • hívószámok listázása, melyekre történt számlázás a szolgáltató részéről, de nem szerepel a nyilvántartott aktív hívószámok között.

Számlatétel konvertáló modul főmenű kép
ÜGYFÉLKEZELŐ (CRM) MODUL MODUL
Ügyfélkezelő (CRM) modul főmenű kép
A programmodul a szolgáltató cég ügyfelei adatainak nyilvántartására szolgál, melyek szükségesek egyrészt a kapcsolattartás és ügyfélértékelés céljából, másrészt a számlázáshoz. A modul föbb tulajdonságai:
    • magánszemély és céges azonosító adatok nyilvántartása (cím, adószám, számlaszám, email cím, telefonszám, kapcsolattartó(k) stb.),
    • előfizetéssel kapcsolatos adatok: hivószám(ok), hivószámhoz tartozó tarifa, és termék(ek) (pl. internet) idővonalas nyilvántartása,
    • dokumentumok (fájlok), email/sms kommunokációs adatok ügyfélhez kapcsolódóan adatbázisban tárolása,
    • ügyféllel kapcsolatos események, feladatok rögzítése, feladatok követése,
    • tőmeges email küldési lehetőség (hírlevél),
    • egyedi igény szerinti adatlekérdezés (SQL script kezelés),
    • felhasználói igénynek megfelelő adatok nyilvántartására egyedi adatmezők definiálása.

SZÁMLAKÉSZÍTŐ MODUL
Számlakészítő modul főmenű kép
A programmodul a jogszabályi előírásoknak megfelelő számlák egyedi vagy tömeges előállítására szolgál. A számlázási funkció mellett rögzíthetők a számla kiegyenlítési adatok (bankszámla, pénztári befizetés), és ennek segítségével ügyfelenként naprakész folyószámla nyilvántartás történik. A modul főbb funkciói:
  • előkészített/véglegesített számla értelmezés,
  • az aktuális előírásoknak megfelelően a véglegesített számlák feltöltése a NAV szerverére,
  • számlaképek adatbázisban tárolás PDF formátumban,
  • számla (egyedi vagy tömeges) elküldése sablon alapján email-ben csatolmányként a számlaképpel,
  • tömeges sms küldése lehetőség sablon alapján (pl. fizetési emlékeztető),
  • fizetési felszólító/egyenleközlő tömeges küldése email-ben, sms-ben, papírlapon sablon alapján,
  • egyedi igény szerinti adatlekérdezés (SQL script kezelés),
  • adatszolgáltatás könyvelés felé:
    • NAV szabvány szerinti XML formátumban;
    • könyvelési program specifikusan (Novitax, Libra).

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MODUL
A programmodul szerepe, hogy az ügyfélszolgálati munkát végző munkatárs számára egyetlen programablakban
  • elérhető legyen minden szükséges információ
    • ügyfél beazonosítás,
    • az ügyfél valamennyi adata (azonosítási adatai, kapcsolatai, előfizetései stb.)
    • az ügyfél számlái (szükség esetén azonnali számlakép küldése e-mailben),
    • számla egyenlegei és befizetései,
    • a flotta üzemeltető tarifái és termékei (tarifaváltás esetére, vagy új érdeklődő tájékoztatására).
  • és rögzíthető legyen az ügyféllel kapcsolatos kommunikáció anélkül, hogy az ablakból ki kellene lépni.
Ezzel a megoldással gördülékenyebb lehet az ügyfélszolgálati munka, mivel nem kell „szerte-szét” lépegetni a CRM modul menüpontjai (ablakai) között, és papírcetlikre feljegyezni releváns adatokat, melyekre egy másik ablakban lesz szükség.
Az ablakból közvetlenül
  • email küldhető sablon, illetve promt szerkesztett üzenet alapján,
  • új feladat rögzíthető,
  • megjeleníthetők
    • az ügyféllel folytatott előzmény kommunikáció adatai,
    • az ügyféllel kapcsolatosan küldött email-ek
    • az ügyféllel kapcsolatos összes korábban rögzített feladat.
A modul lehetőséget biztosít ügyfélként nem nyilvántartott új érdeklődővel a kommunikáció menedzselésére is azáltal, hogy az ablakban Érdeklődő státusszal közvetlenől rögzíthető új ügyfél: az ablakban azonosításra szolgáló minimális adatokat megadva (név, email cím, telefon, emlékeztető) egy gomb lenyomásával a program létrehozza a szükséges ügyfél adatokat.
 
Ügyfélszolgálati modul főmenű kép
ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Online ügyfélszolgálat webes alkalmazás modul főmenű kép
A webes alkalmazás segítségével a leggyakoribb ügyfélszolgálati feladatok megoldhatók anélkül, hogy az ügyfélnek fel kellene venni a közvetlen kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. A kiváltható feladatok:
  • számlanyilvántartás lekérdezése akár több évre visszamenőleg is,
  • kiválasztott számla megjelenítése (kinyomtatása),
  • kiválasztott számla PDF formátumban történő letöltése,
  • tetszőleges időszakra eső, vagy egy adott számlához kapcsolódóan a befizetési adatok lekérdezése,
  • saját élő/szüneletett/megszünt előfizetési hívószámok lekérdezése (tarifa, havidíj, internet, státusz) adatokkal,
  • lehetséges tarifák adatai (havidíj, percdíj, sms díj stb.), valamint egy-egy tartifához tartozó internet árak lekérdezése,
  • online ügyintésési lehetőségek:
    • A felületről küldhető email segítségével:
      • előfizetés módosítás,
      • új előfizetés rendelés,
      • egyéb ügyintézés (pl. adatmódosítás bejelentés, szerződés másolat igénylés stb.).
    • közvetlen kártyás fizetés indítása (sikeres kártyás fizetés esetén az összeg azonnal lekönyvelésre kerül, így a banki oldalról történő visszatéréskor az ügyfél már a befizetéssel csökkentett egyenlegét látja!)

ClicXoft.Office a DIGITÁLIS IRODA kulcsa!
Powered by WebsiteX5
(C) Dr. Dózsa Andrés * 2019
I
I
I
... office apps & more
I
I
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz