A ClicXoft.Registrar program cégek és szervezetek működéséhez kapcsolódó, bejövő és kimenő iratok elektronikus iktatását, az iktatási eljárások auditálást teszi lehetővé. A szoftver teljes mértékben megfelel az iktatásra vonatkozó jogszabályi előírásoknak.
Iktatás & iratmenedzselő program működését bemutató videó
A program főbb tulajdonságai és képességei:
érkeztető (iktatószám nélküli), kimenő- és bejövő iktatótömbök kezelése,
tömbönkénti és összevont iktatási naplólista elkészítése,
postakönyv vezetés és nyomtatás biztosítása,
tetszőleges számú dokumentum csatolása iktatásonként,
teendők, események és határidők hozzárendelése iktatásonként,
saját (egyedi) adatok definiálása és rögzítése az egyes dokumentumokhoz kapcsolódóan,
A program végigkiséri egy fizikai dokumentum életútjár a szervezethez történő beérkezéstől a selejtezésig. Megadható a dokumentum fizikai tárolási helye (helység, dosszié), a fizikai vagy másolati példány kiadásának/visszavételének időrendisége. Kiemelkedő tulajdonsága, hogy naplózza az adatbázisban tárolt dokumentum kép (doc, pdf, jpg png stb. formátumban) esetleges letöltésének idejét, és a letöltést végrehajtó programkezelőt (ezáltal egy esetleges visszaélés is beazonosítható). Az adatokhoz (iratokhoz) jogosultsági rendszer által szabályozottan lehet hozzáférni.
GAZDASÁGI ELŐNY
A dokumentumokhoz való gyors hozzáférés, adatbázisban történő tárolás miatt nincs szükség a dokumentum eredeti papír alapú mozgatására (azonnal irattárba helyezhető).
PÉNZÜGY ELŐNY
Közvetett: dokumentumokhoz kapcsolódó határidős teendők megadása révén megakadályozható azok eliztézetlensége vagy elvesztése miatt kár keletkezése.