A program olyan szervezetek számára nyújt támogatást, amelyek fő tevékenysége termékek és / vagy szolgáltatások értékesítése, és szükséges számukra az értékesítési folyamatok részletes adminisztrációja.
Értékesítés menedzselő program működését bemutató videó
Az értékesítési folyamatok támogatását nyújtó program főbb tulajdonságai és képességei:
értékesítési
ügyletek adatainak (tárgy, kapcsolat, forrás, érdeklődő, ügylet érték,
felhasználó által felvitt egyedi adatkategóriák stb.) rögzítése,
program által ügyletenkénti azonosító (referenciaszám) generálása,
csatolmányok, mint levelezés, számla, szerződés, és egyéb üzletileg fontos dokumentumok rögzítése az ügyletekhez,
felhasználó által definiált egyedi adatok rögzítésének lehetősége az egyes ügyletekhez,
teendők,
események rögzítési lehetősége az egyes ügyletekhez, ezek kijelzése /
elküldése határidők szerint, email-ben és sms-ben is,
üzleti,
értékesítési döntéseket meghatározó statisztikák generálása az
értékesítési folyamatról, a megrendelt termékekről, az értékesítési
folyamatok időtartamáról, és egyéb üzletileg lényeges, felhasználó által
megadott adatokról,
könnyen
lekérdezhető megrendelt <-> meghiúsult érték statisztika (az
összes értékesítésre, valamint partner szerinti értékesítésre bontva),
könnyen lekérdezhető megrendelt <-> meghiúsult mennyiségi statisztika.
ALKALMAZÁSI ELŐNY
A program egy termék/szolgáltatás értékesítési folyamatát követi le az érdeklődéstől a lezárásig (számlázás). Széleskörű statisztikai adatokat szolgáltat táblázatos és grafikon formában (teljesített <-> meghiúsult értékesítések, értékesítések megoszlása különböző időszakok alatt, értékesítési bevétel partnerek, értékesítő munkatársak szerint, értékesítések megoszlása forrás szerint (internet, hideg hívás, saját kapcsolat, ajánlás stb.) Események, határidő teendők rögzíthetők.
Nagyobb értékű termék esetén az értékesítési folyamat is hosszúra nyúlhat (nem ritka a fél éven túli folyamat). Ezáltal – ha az érdeklődő nem jelentkezik – elfelejtődhet az üzleti lehetőség. Program használata nélkül nincs gyorsan elérhető objektív információ:
a folyamat,
az értékesítő munkatársak,
a vevőkör értékelésére.
Saját használatban is történt értékesítés azáltal, hogy „nem aludt el” a folyamat.
GAZDASÁGI ELŐNY
A statisztikák révén nagymértékben javítható az értékesítés hatékonysága, mérhetők az értékesítéssel foglalkozó munkatársak teljesítménye, nem vesznek el (felejtődnek el) értékesítési lehetőségek.
PÉNZÜGY ELŐNY
Közvetett: plusz bevétel elérésével, a hatékonyság javulásával.